وب سایت آموزشی تکنولوژی

وب سایت آموزشی تکنولوژی

وب سایت آموزشی تکنولوژی

وب سایت آموزشی تکنولوژی

5 نکته ساده در سئو سایت

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۳ ب.ظ

شما یک وب سایت برجسته ایجاد کرده اید - تبریک! اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مردم را به سمت آن سوق دهید. برای اینکه وب سایت شما به عنوان یکی از نتایج برتر در موتورهای جستجو مانند Google و Bing ظاهر شود ، باید کمی در مورد دنیای "بهینه سازی موتور جستجو" یا  سئو سایت (SEO) جستجو کنید.

در حالی که بسیاری از این موضوع دوری می کنند ، اما در واقع این هیولای ترسناکی نیست که برخی آن را تصور می کنند. اولین قدم در مسیر درست استفاده از Wix SEO Wiz است ، ابزاری رایگان و کارآمد که یک طرح SEO منحصر به فرد و متناسب با وب سایت شما ایجاد می کند.


امروزه با تعداد زیادی سایت در وب ، هیچ تضمینی برای رتبه اول سایت شما در Google وجود ندارد. با این وجود ، کارهای ساده زیادی وجود دارد که می توانید برای بالا بردن شانس رتبه بندی سایت خود انجام دهید. فقط در عرض یک ساعت ، قابلیت های SEO Wix به شما امکان می دهد سایت خود را تقویت کنید. به مطالعه ادامه دهید تا همه چیز را در مورد آن بیاموزید.

چگونه SEO وب سایت خود را در 5 مرحله بهبود بخشیم:

URL مناسب را انتخاب کنید

برای هر صفحه عنوان و شرح ایجاد کنید

 از متن لنگر استفاده کنید

متن alt را به تمام تصاویر خود اضافه کنید

با سرصفحه های مناسب ساختار سایت خود را ایجاد کنید

01. URL مناسب را انتخاب کنید
 

قبل از اینکه وب سایت شما فعال شود ، باید نام آن را بگذارید. این نام همچنین به عنوان نام دامنه شما شناخته می شود ، این نشانی است که بازدید کنندگان برای یافتن سایت شما در آن تایپ می کنند. مانند تابلوی غول پیکر بالای ویترین فروشگاه ، این یکی از اولین مواردی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به سایت شما مشاهده می کنند. به همین دلیل اولین مکانی است که گوگل برای درک موضوع سایت شما و تصمیم گیری در مورد رتبه بندی آن به نظر می رسد.


با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که URL های تمام صفحات شما تمیز و زیبا هستند. این بدان معناست که هیچ کاراکتر خاصی وجود ندارد ، هیچ hasbanban ، هیچ شناسه صفحه ای وجود ندارد. شما متوجه موضوع می شوید.


دامنه ایده آل شامل نام تجاری شما و شاید یک یا دو کلمه کلیدی مرتبط باشد که مربوط به تجارت شما باشد. به عنوان مثال ، اگر شما یک پیمانکار هستید ، ممکن است بخواهید یک نام دامنه مانند www.yournameconstruction.com خریداری کنید.


میخواهی بیشتر بدانی؟ اگر به مشاوره بیشتری در مورد انتخاب نام دامنه مناسب نیاز دارید ، این پست را بررسی کنید.

02. برای هر صفحه عنوان و شرح ایجاد کنید
 

آیا می دانید برای هر صفحه از وب سایت خود می توانید عنوان و توضیحات منحصر به فردی بنویسید؟ اینها متون مختصری است که به طور دقیق و واضح توصیف می کند که تجارت شما چه می کند. در حالت ایده آل ، آنها می توانند با چند کلمه کلیدی و عبارات مخلوط شده در کنار هم قرار بگیرند.


تا به حال روی برگه ای در مرورگر خود حرکت کرده اید؟ این عبارت کوتاه که در زیر ماوس شما ظاهر می شود عنوان صفحه است. در حالی که توضیحات در صفحه شما قابل مشاهده نیست ، برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. در واقع ، عنوان و توضیحات از اولین عناصر ردیابی موتورهای جستجو برای تعیین رتبه سایت شما هستند. بعلاوه ، هنگامی که سایت شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر شد ، وب گردها عنوان و توضیحات شما را می خوانند تا بدانند که سایت شما چیست و در مورد بررسی یا عدم بررسی آن تصمیم می گیرند.


آیا به دنبال مشاوره تخصصی در زمینه نوشتن عنوان و شرح قاتل هستید؟ این راهنما را در مورد بهینه سازی صفحه بررسی کنید.

برای هر صفحه توصیف و عنوان ایجاد کنید برای هر صفحه توضیحات و عنوان ایجاد کنید


03. از متن لنگر استفاده کنید

هنگام نوشتن متن برای وب سایت خود ، در نظر بگیرید که در کجا می توانید از متن لنگر در سایت خود استفاده کنید. لنگر چه؟ نه ، ربطی به قایقرانی ندارد. Anchor text متن قابل کلیک روی یک پیوند لینک است که بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از آن مستقیماً به صفحه وب دیگری ، یا در سایت شما یا هرجای دیگر اینترنت منتقل شوند.


برای کمک به کاربران در جستجوی وب سایت شما و یافتن آنچه که به دنبال آن هستند ، باید از متن لنگر موثر استفاده شود. همچنین باید شامل کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با کاری باشد که انجام می دهید. اگر صاحب یک فروشگاه کفش هستید ، به عنوان مثال ، کلمات "انتخاب کفش های کودکان ما را بررسی کنید" ، در صفحه اصلی شما می تواند از طریق متن لنگر به فروشگاه آنلاین شما که پر از کفش است - حدس می زنید - کفش کودک پیوند دهید.


Anchor text یک روش عالی برای تقویت SEO شماست ، اما به خاطر داشته باشید که پیوند بیش از حد یا لنگرهایی که واقعاً به خوانندگان شما کمک نمی کنند ، می توانند برخی پرچم های قرمز را با Google بالا ببرند.

راهنمایی های SEO لنگر متن نکات SEO جستجو در متن لنگر


04. متن alt را به تمام تصاویر خود اضافه کنید
 

موتورهای جستجو در خواندن متن در وب سایت شما بسیار عالی هستند ، اما هنوز نحوه بررسی تصاویر در سایت شما را کاملاً درک نکرده اند. برای درک آنچه در عکس یا گرافیک نمایش داده می شود ، موتورهای جستجو به دنبال "متن متناوب" ، شرح مختصر نوشته شده (بیش از فقط چند کلمه) در مورد هر تصویر در یک وب سایت هستند. هنگام نوشتن متن alt ، مطمئن شوید که آنچه در تصویر نشان داده شده است ، به طور دقیق توصیف کنید ، اما همچنین سعی کنید نام کسب و کار خود را یا چند کلمه کلیدی مرتبط با آنچه که انجام می دهید وارد کنید.


نکته حرفه ای: نیازی به نوشتن متن alt برای تصاویر کاملاً کاربردی یا مربوط به طراحی نیست ، مانند تصویر پس زمینه که فقط به شکل است. اگر تصویر ارتباطی با موضوع سایت شما ندارد ، می توانید از متن alt رد شوید.


آیا می خواهید بیشتر بیاموزید؟ به این مقاله درباره نوشتن متن alt alt SEO برای تصاویر خود نگاهی بیندازید. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی بهینه سازی تصاویر برای وب سایت خود ، به وبلاگ عکاسی مورد علاقه ما مراجعه کنید.

سئو دوستانه Alt Text سئو دوستانه Alt Text

 

05. با عنوان های مناسب ، به سایت خود ساختار دهید
 

هر صفحه در وب سایت شما باید دارای یک عنوان ، زیرنویس و موارد دیگر باشد. وقتی موتورهای جستجو وب سایت شما را اسکن می کنند ، اگر از سلسله مراتب متن صحیح استفاده می کنید ، محتوای شما را بهتر درک می کنند. مهمترین قسمت عنوان صفحه شماست و شما باید آن را به صورت H1 (در ویرایشگر متن) تعریف کنید.


H1 باید توصیفی از محتوای صفحه باشد و نباید بیش از یک H1 در هر صفحه داشته باشید. عنوان خود را با دقت انتخاب کنید و درج کلمات کلیدی اصلی خود را فراموش نکنید. دنبال کردن H1 در سلسله مراتب عنوان ها H2 ، H3 و غیره است در حالی که H1 با عنوان شما مطابقت دارد ، H2 و H3 به ترتیب با عنوان و زیر عنوان شما مطابقت دارند. هر چه ساختار متن شما واضح تر باشد ، موتورهای جستجو محتوای سایت شما را هضم می کنند.

پاداش: با Wix SEO Wiz استراتژی خود را به سطح بعدی برسانید
 

اگر واقعاً درمورد SEO خود جدی هستید که احتمالاً از زمان پایان این مقاله حتماً آن را انجام داده اید ، ما فقط آن را برای شما آماده کرده ایم. Wix SEO Wiz را امتحان کنید ، یک راه حل بصری ، جامع و رایگان است که شما را در تمام مراحل بهینه سازی راهنمایی می کند. آیا به قدرت جادویی ویز متقاعد کننده تر هستید؟


این چیزی است که خود Google گفته است: "برای کاربران Wix ، این [Wix SEO Wiz] تجربه بسیار جالبی است زیرا آنها بلافاصله پس از ایجاد صفحه می توانند صفحه خود را در نتایج جستجو مشاهده کنند. منتظر نیست ، جای تعجب نیست ، "آیا من در جستجو هستم یا نه؟" در عرض چند ثانیه ، آنها در Google هستند. "


پس از کجا می توانید آن را پیدا کنید؟ فقط به داشبورد وب سایت Wix خود بروید ، و آن را در "برنامه های من" در بخش "یافتن در Google" پیدا خواهید کرد. بهینه سازی مبارک!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی